Årets sidste filmweekend

Så nærmer sæsonens sidste filmweekend sig.

Vi ser frem til at dele en hyggelig weekend sammen med alle i glade børn, hvor vi skal se nogle spændende film om alt fra en lille pige og nogle hekse til en bedstefar der er ude og fiske med hans barnebarn.

Selv om sæsonen slutter, betyder det ikke, at alle vi frivillige lukker ned og holder fri. Nej, vi går allerede nu i gang med at planlægge næste sæson…

• Marts afholder vi i samarbejde med DABUF filmgennemsyn i vores biograf.
  • April afholdes landsseminaret, hvor alle filmklubber i hele Danmark mødes og nørder film og filmklubarbejde.
  • Maj mødes vi frivillige for at vælge film til næste sæson.
  • August afholdes den ordinære generalforsamling, hvor alle medlemmer inviteres til at deltage. Det plejer at være en lille sluttet gruppe der møder op, men vi vil så gerne møde mange flere af jer, hvorfor vi sidste år bookede hele biografen og viste film for de små i den ene sal mens vi afholdte generalforsamlingen i den anden sal. Efter generalforsamlingen, mødtes vi alle i den store sal og afsluttede med at se en film sammen, selvfølgelig inklusiv sodavand og popcorn. Dette planlægger vi at gøre igen i år.
  • August starter sæson 2020/2021 også. Det bliver den sidste sæson i Baltoppen Bio inden vi skal flytte over i den nye flotte biograf der er ved at blive bygget. Det bliver spændende.

Vi vil gerne ønske alle vores dejlige medlemmer en dejlig sommer, håber den bliver fantastisk ?