Handelsbetingelser

1) Købsaftalen

Købsaftalen er bindende når DABUF har registreret betalingen. Købsaftalen er endvidere underlagt dansk rets gældende regler.

2) Levering/afhentning af medlemskort

Bekræftelse på købet bliver sendt via e-mail efter at betalingshandlingen er gennemført.
Den enkelte klub bestemmer hvorledes medlemskort eller billetter vil blive udleveret. Dette vil fremgå af enten din kvittering, eller være skrevet på klubbens egen hjemmeside. Er du i tvivl bedes du henvende dig til den pågældende klub.
Medbring din kvittering, hvis du ikke har modtaget medlemskort eller billetter inden 1ste forestilling.

3) Betaling og sikkerhed

Betaling kan foretages online med Dankort, Visa Dankort, Visa Electron, Visa, Mastercard, Maestro og American Express. Dine kort oplysninger er beskyttede og krypterede og sendes direkte til Nets. Ingen virksomheder, herunder DABUF, har adgang til dine betalingskort oplysninger. Udover de i programmet oplyste priser, opkræves et gebyr der modsvarer Nets gebyret for transaktionen.

4) Adgangsbevis

Medlemskortet er adgangsgivende til de enkelte forestillinger.

5) Refundering

Medlemskortet kan ikke refunderes jvf. pkt. 1. Såfremt en forestilling aflyses, vil der blive tilbudt en ny forestilling.

6) Mistet medlemskort

Hvis et medlemskort er mistet, skal bekræftelsen medbringes og der skal rettes henvendelse til foreningens personale senest i biografen inden den pågældende forestillings start.

7) Reklamation

Reklamationer rettes til foreningen via foreningens hjemmeside eller ved henvendelse til formanden eller andre i bestyrelsen.

8) Databeskyttelse

Navn, adresse, telefon og e-mail registreres i forbindelse med betalingshandlingen. DABUF videregiver ikke oplysninger til 3. part og du har på forlangende mulighed for at få tilsendt de oplysninger, som DABUF har registreret. Endvidere har du mulighed for at gøre indsigelser i mod registreringen jvf. persondata lovens regler.

9) Forbehold

Den enkelte forening/klub tager forbehold for trykfejl samt forbeholder sig ret til at ændre tidspunkt, sal og biograf for en planlagt forestilling og informere om dette senest 1 uge før den tidligere planlagte forestilling.

Alle spørgsmål vedr. tilmelding, betaling og udlevering af medlemskort bedes rettet til den lokale klub KLIK HER for at se KONTAKT INFORMATION.