Praktisk information

Forestillinger
Alle film vises i Format BIO, Ballerup Centret 2, 1. sal, 2750 Ballerup.

Format Bio har 4 sale:
Sal 1: 132 stole
Sal 2: 97 stole
Sal 3: 61 stole
Sal 4: 61 stole

Afleverering: Foran indgangen til biografen. Her vil der stå en af de frivillige som hjælper dem videre ind i salen.

Afhentning: Ligeledes ved indgangen til biografen, dog i området mellem biografen og toiletkernen. Her vil der også stå en af de frivillige som holder hånd i hanke med børnene.
Hent dit barn til tiden og vær der gerne 5-10 min. før filmen slutter, så den frivillige kan komme ind og hjælpe med næste hold!

Filmklubbens frivillige hjælpere (os med de røde trøjer) er tilstede i salen ved alle forestillinger!
Får et barn brug for hjælp, er der altid en frivillig hjælper parat.

Medlemsskab koster kr. 140,- og gælder for 1 sæson.
Ved førskole hold (100 kr.) betales kun for barn. 1 voksen er gratis ved egne børn.
Tilmelding og betaling sker online via vores hjemmeside.
Efter tilmelding modtager du en email med kvittering og medlemskort.

Ingen filmklub uden frivillige
Ønsker du også at bakke op om dette fantastiske tilbud til børn og unge i Egedal kommune, så kan du også blive frivillig i Stenløse Børne- og Ungdomsfilmklub. Du kan tage kontakt til bestyrelsesmedlemmerne i biografen eller sende os en mail på bio@stenlosebornefilmklub.dk
Du kan læse lidt om forpligtigelser og fordele her: