Lille – 0.-1. klasser

Klik her for at hente programmet i PDF-format til at hænge op på køleskabet.

10.09.2022 / 11.09.2022
Paw Patrol – The movie

Censur: Alle – Spilletid: 87 min. – Dansk tale
Da Paw Patrols store rival, Humdinger, bliver borgmester for den nærliggende by, Adventure City og begynder at lave ravage, sætter Ryder og de heroiske hvalpe alt over styr i den mest udfordrende mission i Paw Patrols historie.
Undervejs får holdet hjælp af en ny allieret, den kløgtige gravhund Liberty, og sammen kæmper Paw Patrol for at redde indbyggerne i Adventure City.

29.10.2021 / 30.10.2021
Bad Guys – De er super barske

Censur: 7 år – Spilletid: 100 min. – Dansk tale
Ingen har nogensinde fejlet så hårdt i at prøve at være gode som Hr. Ulv, Don Piranha, Mister Haj, Tarantula og Sir Slange, for der har aldrig været fem så berygtede skurke som vennerne i banden Bad Guys.
Da de bliver sat under lås og slå, mægler Hr. Ulv en aftale, som skal komme dem alle fem til gode: Bandens barske medlemmer vil nu fremover kun gøre gode gerninger. Men kan de holde ord?

19.11.2021 / 20.11.2021
Nico 2 – De Flyvende Brødre

Censur: 7 år – Spilletid: 76 min. – Dansk tale
Julemandens hjælper, rensdyret Niko, bor alene sammen med sin mor, Luna. Men da Luna finder en ny kæreste, får Niko også en ny halvbror ved navn Jonni, som han ikke er ret glad for. Niko tager en dag ud og leger med sine venner og efterlader Jonni, men da de kommer tilbage, er halvbroren blevet kidnappet af Hvide Ulv, der vil besejre rensdyrene og overtage magten i vildmarken. Hvad gør Niko nu?

07.01.2023 / 08.01.2023
Minions: Historien om Gru

Censur: Alle – Spilletid 90 min. – Dansk tale
I denne film befinder vi os i 70’erne, hvor Gru er barn i en forstad. Det er årtiet for bukser med svaj og disco, men Gru er mere optaget af superskurke og specielt De 6 Slyngler, som han er kæmpe fan af. Gru har udtænkt en plan for at blive ond nok, så han kan blive medlem af De 6 Slyngler. Og heldigvis kan han få hjælp af sine loyale følgere, de gule, kaosskabende minions.

04.02.2023 / 05.02.2023
Lille Allan – Den menneskelige antenne

Censur: 7 år – Spilletid 80 min. – Dansk tale
Da Lille Allans forældre bliver skilt, og han er tvunget til at flytte, fører hans desperate jagt på nye venner til, at han pludselig agerer menneskelig antenne for sin UFO-besatte underbo. Da det tankelæsende rumvæsen, Maiken, nødlander hos dem, og de skal have hende hjem, opstår et unikt venskab. Men Allan er ikke den eneste, der er interesseret i Maiken. En gal samler er også på sporet af hende!

25.03.2023 / 26.03.2023
Clifford – Den store røde hund

Censur: Alle – Spilletid: 97 min – Dansk tale
Den 12-årige Emily Elizabeth får en lille, rød hundehvalp som gave af en magisk dyreredder. Den næste dag vågner hun op til synet af en kæmpestor hund i sin lille New York-lejlighed. Hunden Clifford tiltrækker meget opmærksomhed. Det gør ham til en stor attraktion, ikke mindst for folk som gerne vil have fat i den specielle hund. Et eventyr er i vente for Emily, når Clifford kommer på afveje.