COVID19 og Filmklub

Da Stenløse Børne- og Ungdomsfilmklub i alt har 866 medlemmer med højst 160 børn samlet i den store sal af gangen, har vi valgt at fastholde næste filmweekend d. 20,/21, marts som også er sæsonens sidste.

Biografen har lovet os, at der er masser af håndsæbe og håndsprit, så vi alle kan gøre vores for at begrænse evt. spredning af bakterier – vi glæder os til at se jer!

I forbindelse med udmelding fra myndighederne vil vi opfordre til, at I undgår håndtryk, kram og knus samt at holde afstand, når vi mødes til næste filmweekend.

Det siger nok sig selv – men hvis I netop er hjemvendt fra et af de udsatte områder eller har været i kontakte med nogen der er, vil vi sætte pris på, I bliver hjemme.

Vi følger løbende udviklingen og forholder os til sundhedsstyrelsens anvisninger, så hold øje med vores facebook og her på siden.

Du kan læse mere om COVID19 på Sundhedsstyrelsens hjemmeside www.sst.dk